- K večeři zařaďte častěji tvaroh nebo studené kuře. Tím se ušetří kalorie. Například sto gramů uzeniny představuje 350 kcal, zatímco 100 g tvarohu jen 110 kcal.
- Místo chipsů chroupejte u televize syrovo u zeleninu - mrkev, kedlubnu, ředkvičky, okurku.
- Ovocné čaje, podmáslí a minerální vody lépe uhasí žízeň než limonády a ovocné šťávy obsahující cukr.
- Vyřaďte likéry, bohaté na cukr a aperitivy. Kupte pro slavnostní příležitost suché bílé nebo červené víno. Rovněž vyřaďte sekty, které obsahují více cukru.
- Jestliže jste podrážděni nebo máte zlost, jděte na vzduch, nikdy ne do ledničky. Jinak byste nelibé pocity zajídali velkým množstvím jídla a sladkých pochutin.
- Jednou měsíčně si udělejte rýžový den. Během něj zkonzumujte v menších porcích asi 200 gramů vařené rýže natur-neloupané. Úbytek váhy může být až jeden kilogram
- Hotová jídla obsahují často mnoho sodíku (kuchyňské soli), který zadržuje vodu v organismu. Přečtěte si vždy na obalu potraviny, kolik natria (sodíku) pokrm obsahuje.
(alž)
 

Planety radí i varují

SPIRIT seznamka

SPIRIT seznamkaA

E-shop

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

Již čtete 30 let

Fotografie 0016

2451620
DnesDnes97
VčeraVčera620
Tento týdenTento týden3651
Tento měsícTento měsíc2566

Partnerské weby

apartman banner