Zejména ženy si nedovedou představit botník bez atraktivních lodiček s vysokým podpatkem. Ale také třeba oblíbené balerinky nepatří zrovna k tomu nejsprávnějšímu obutí. Pokud nosíme nevhodnou obuv, většinou hrozí ploché nohy, puchýře, otlaky, nepříjemná kuří oka, deformované prsty a další problémy. Co dělat pro to, abychom měli nohy jako v bavlnce?
Nosit vzdušnou, pohodlnou obuv a tu se snažit během dne měnit.
Dbát na to, aby střevíce neměly vyšší než 2,5 centimetru vysoký podpatek.
Boty by neměly nikde tlačit, ani nebýt příliš volné.
Vybírat obuv nejlépe z přírodních materiálů.
Používat jen bavlněné ponožky.
Dodržovat důkladnou hygienu nohou.
Nezapomínat po koupeli nohy pečlivě vysušit i mezi prsty.
Je nutné ztvrdlou či popraskanou pokožku na patách odstranit pemzou.
Nikdy si nestříhat nehty u nohou do obloučku, ale rovně. Jinak hrozí nepříjemné zarůstání.
Dopřát nohám hydrataci v podobě tělového mléka nebo mastnějšího krému.
Občas nohám připravit střídavé koupele a sprchování studenou a teplou vodou. Tím se podpoří krevní oběh, zmírní únava po celodenním chození.
V případě zvýšené potivosti nohou si dopřát koupele v odvaru z dubové kůry.
Do sauny, veřejných bazénů, fitness centra nosit vlastní obuv. Je to nejlepší prevence proti případným infekcím.
Na rekreační sport je dobré si pořídit speciální obuv.
(es)

Planety radí i varují

SPIRIT seznamka

SPIRIT seznamkaA

E-shop

Sleva na předplatné

Předplatné Týdeníku SPIRIT

 

Již čtete 30 let

Fotografie 0016

2860363
DnesDnes91
VčeraVčera968
Tento týdenTento týden4326
Tento měsícTento měsíc21288

Partnerské weby

apartman banner

Zdraviapuvab

 
Save
Cookies user prefences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
DoubleClick/Google Marketing
Accept
Decline
ID5
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline